zondag, september 18, 2005

Eva wordt lieveling op school

Vrijdag op Café Matinee heb ik niets anders dan lof gehoord over onze Eva. Eerst sprak haar juf mij aan en ze zei me dat Eva een hele grote woordenschat heeft en dat ze heel veel weet, veel meer dan de rest van haar klasgenootjes. Ik vertelde haar dat Eva de hele tijd vragen stelt en dat ze overal een antwoord op wil en dat ze heel veel leest.

Dan sprak Annik van het kinderdagverblijf mij aan en vertelde dat Eva eerder die week haar uit de nood geholpen had. Het was middagpauze, dan staat Annick er alleen voor en vijf kindjes hadden in hun broek geplast, dan was er eentje die naar het groot toilet moest en de anderen zaten met hun eten te kliederen. Eva is dan komen helpen en zei tegen Annick, die er op dat moment bijna door zat,  “Het komt allemaal wel in orde hoor ….”
Vrijdag heeft Eva dan voor de kleintjes wier mama niet op Café Matinee was, een pannenkoek gebracht en is er dan ook eventjes bij de kleintjes gebleven, zodat Anneke eventjes de sfeer kon opsnuiven en snel wat foto’s kon trekken.

 

Geen opmerkingen: