vrijdag, september 16, 2005

Café Matinee op school

Vandaag was er een speciale versie van de Café Matinee want Tom, Barbara, Lotta, Pjotr en Anna wisselen het regenachtige België voor het toch iets zonnigere Spanje.

Iedereen werd getrakteerd op pannenkoekje en een drankje. Tom heeft als afscheid een mooi lied geschreven op de tonen van “All you need is Love”

 

‘k Hou zo van de Loods

De juffen zijn zo intelligent
Ze praten met een sexy, Gents accent
Ze leven voor hun vak en voor de kindjes in de school
En daarom

Hou ik van de Loods
‘k hou zo van de Loods
‘k hou zo van de Loods, Loods, Loods
Ik hou zo van de Loods

De klassen zijn er stijlvol en zo puur
Er hangen schilderijen aan de muur
De directrice swingt en ze is altijd goedgezind
En daarom

Hou ik van de Loods
‘k hou zo van de Loods
‘k hou zo van de Loods, Loods, Loods
Ik hou zo van de Loods

Er wordt voortdurend lief en leed gedeeld
Onmogelijk dat je je daar verveelt
De papa’s en mama’s zijn er moeilijk weg te slaan
En daarom

Hou ik van de Loods
‘k hou zo van de Loods
‘k hou zo van de Loods, Loods, Loods
Ik hou zo van de Loods

De kind’ren zijn er mooi en zo attent
Het bruist er van het piepjonge talent
Ze springen en ze dansen en ze maken veel kabaal
En daarom

Hou ik van de Loods
‘k hou zo van de Loods
‘k hou zo van de Loods, Loods, Loods
Ik hou zo van de Loods

Het voelt hier zo gezellig en vertrouwd
Zoveel meer dan gewoon een schoolgebouw
Het leeft hier en het bruist en er is altijd iets te doen
En daarom

Hou ik van de Loods
‘k hou zo van de Loods
‘k hou zo van de Loods, Loods, Loods
Ik hou zo van de Loods

 

 

Geen opmerkingen: