woensdag, februari 13, 2008

Fiere Mama

Ik ben eigenlijk wel fier op de kinderen, ze kunnen al heel goed hun plan trekken. Vandaag, woensdag, moest ik tot half een werken en was ik dus pas thuis om kwart voor één. Ze wisten dat op voorhand. Margot had ik gezegd dat ze bij de slager wat kon halen : preparé en mosterdspek voor Eva, of iets anders mocht er iets niet zijn.
Als ze thuiskwam, mocht ze dan al de tafel dekken, en eventueel wat soep eten en wachten tot Eva en ik thuis waren.
Eva was wat vroeger thuis dan ik, en toen ik thuiskwam waren ze beiden iets aan het koken, Margot van die expressnoedels en Eva gewonen noedels.
Aan tafel bleek dat noedels van Margot nog te warm waren en maakte ze eerst een "super"boterham, zijnde boterham + mayonaise + wortel + kaas + ham + preparé + augurk .... steek dat maar eens in je mond :D
Margot had ook na het dekken van de tafel al aan haar boekbespreking voor vrijdag gewerkt, echt wel heel flink van haar vond ik dat.

Geen opmerkingen: