zaterdag, juni 25, 2005

Blijven slapen bij Tante Heidi

Margot heeft blijkbaar soms toch last van heimwee ….

Gisterenavond is ze bij Tante Heidi blijven slapen, omdat mama en papa zin hadden om naar de fuif op school te gaan. Mama moest eerst naar de proclamatie in Lokeren en toen ik daar net vertrokken was, kreeg ik telefoon van Heidi dat Margot al zeker 7 keer naar toilet gegaan was, diarree had en wat ze er toch mee moest  doen. Ik heb haar dan even aan de telefoon gehad en ze had echt een miserabel stemmetje.

Ik beloofde haar toen dat ik haar kwam halen, maar zei dat ze maar even in bed moest kruipen, omdat het nog even zou duren voor ik daar was. Ze is dan in bed gekropen en sliep waarschijnlijk onmiddellijk … de rest van de nacht heeft ze ook als een roosje geslapen.

Margot, onze stoere meid met haar kleine hartje J

 

 

Geen opmerkingen: